FAQ

Lista najczęściej zadawanych pytań:

Czy posiadacie Koncesję Organizatora Turystyki?

 

Na jakich zasadach działacie?

 

Jaką mam pewność, że jesteście wiarygodnym partnerem?

 

Czy ceny publikowane na portalu są cenami ostatecznymi?

 

Czy podane ceny mogą ulec zmianie?

 

Ile wynosi (orientacyjnie) koszt jazdy własnym samochodem?

 

Czy wyjeżdżając lepiej mieć przy sobie gotówkę czy kartę płatniczą? Czy restauracje, kluby i sklepy akceptują wszystkie karty płatnicze?

 

Czy można na miejscu płacić w Euro, czy lepiej mieć walutę bułgarską?

 

Czy można zmienić datę rezerwacji?

 

Jak wygląda procedura reklamacji?

 

Na jakiej podstawie zostanę zakwaterowany w apartamencie?

 

Czy w oferowanych kompleksach jest dostęp do Internetu?

 

Czy oferujecie Państwo w swoich apartamentach łóżeczka dla małych dzieci?

 

Czy można się na miejscu swobodnie porozumieć w języku angielskim, czy trzeba znać język bułgarski?

 

Co mam zrobić, jeśli podczas pobytu zachoruję, złamię nogę, dostanę uczulenia itp.?

 

Nasze odpowiedzi:

Czy posiadacie Koncesję Organizatora Turystyki?

 

Tak. Zależy nam na zaufaniu i poczuciu pewności naszych Klientów i Kontrahentów dlatego też posiadamy Koncesję Organizatora Turystyki wydaną przez Mazowiecki Urząd Marszałkowski oraz gwarancję ubezpieczeniową w Towarzystwie Ubezpieczeń EUROPA S.A.

 

Na jakich zasadach działacie?

 

Jesteśmy organizatorem turystyki posiadającym koncesję. Wszelkie umowy zawieramy bezpośrednio z hotelarzami oraz właścicielami obiektów wypoczynkowych. Jesteśmy liderem na rynku wynajmu nieruchomości wakacyjnych w Bułgarii dlatego proponujemy najlepsze ceny na rynku.

 

Jaką mam pewność, że jesteście wiarygodnym partnerem?

 

Marka Plażuj.pl działa na rynku od 2008 roku. W tym czasie zaufało nam kilkanaście tysięcy Klientów. Naszą rzetelność i jakość świadczonych przez nas usług potwierdzają  liczne artykuły prasowe jakie ukazały się na nasz temat w prasie branżowej oraz pozytywne opinie gości, którzy korzystali już z naszych usług. Dzięki wielkości przedsięwzięcia udało nam się wynegocjować najlepsze ceny dla naszych Klientów. Chcąc budować długotrwałe relacje z naszymi Klientami i Kontrahentami bazując na wzajemnym zaufaniu i pewności w grudniu 2010 roku dołączyliśmy do grona organizatorów turystyki.

 

Czy ceny publikowane na portalu są cenami ostatecznymi?

 

TAK! Wszystkie ceny są cenami ostatecznymi i całościowymi.

 

Czy podane ceny mogą ulec zmianie?

 

Wszystkie ceny potwierdzone w formularzu wstępnej rezerwacji oraz w umowie objęte są gwarancją niezmienności!

 

Ile wynosi (orientacyjnie) koszt jazdy własnym samochodem?

 

W zależności od wybranej trasy przejazdu koszt kształtuje się na poziomie 250 — 350€. Szczegóły znajdziecie Państwo w dziale z informacjami na temat dojazdu.

 

Czy wyjeżdżając lepiej mieć przy sobie gotówkę czy kartę płatniczą? Czy restauracje, kluby i sklepy akceptują wszystkie karty płatnicze?

 

Zdecydowanie polecamy kartę płatniczą lub kredytową. Większość sklepów i restauracji akceptuje karty płatnicze, a bankomaty są ogólnie dostępne. Posiadanie ze sobą karty jest dużo bezpieczniejsze niż noszenie gotówki, poza tym kurs rozliczeniowy jest korzystniejszy, niż przy wymianie z Euro na Lewa bułgarskiego.

 

Czy można na miejscu płacić w Euro, czy lepiej mieć walutę bułgarską?

 

Euro jest generalnie akceptowane, ale kurs wymiany nie jest zbyt korzystny.

 

Czy można zmienić datę rezerwacji?

 

W wyjątkowych sytuacjach dopuszczamy taką możliwość. Prosimy o kontakt z naszymi doradcami, którzy chętnie pomogą Państwu w tej materii.

 

Jak wygląda procedura reklamacji?

 

Wszelkie reklamacje prosimy kierować listowanie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres rezerwacje@plazuj.pl w terminie 14 dni od dnia opuszczenia lokalu wynajmowanego za pośrednictwem naszej firmy. Reklamacje rozpatrujemy w terminie 21 dni od dnia jej otrzymania.

 

Na jakiej podstawie zostanę zakwaterowany w apartamencie?

 

Zakwaterowanie możliwe jest po okazaniu Vouchera, który Klient otrzymuje po wpłacie całej kwoty rezerwacji.

 

Czy w oferowanych kompleksach jest dostęp do Internetu?

 

W wybranych kompleksach/apartamentach jest dostęp do Internetu. Większość restauracji oferuje bezpłatny dostęp do swojej sieci Wireless.

 

Czy oferujecie Państwo w swoich apartamentach łóżeczka dla małych dzieci?

 

Oczywiście! Prosimy jednak o kontakt z biurem, aby łóżeczko było przygotowane na Państwa przyjazd.

 

Czy można się na miejscu swobodnie porozumieć w języku angielskim, czy trzeba znać język bułgarski?

 

Język angielski, jak i rosyjski, są tu bardzo popularne. Nie ma problemu z komunikacją.

 

Co mam zrobić, jeśli podczas pobytu zachoruję, złamię nogę, dostanę uczulenia itp.?

 

Wszyscy Klienci Plażuj.pl objęci są ubezpieczenie TU EUROPA S.A. W przypadku jakichkolwiek zdarzeń prosimy o kontakt z centrum alarmowym (nr tel. podany na polisie przesłanej wraz z umową) oraz z naszym rezydentem. W Słonecznych Brzegu znajduje się kilka bardzo dobrych i nowoczesnych, prywatnych klinik oraz duży, prywatny szpital, w których honorowane są ubezpieczenia wystawione przez TU EUROPA S.A.